Sandra Ooijen

Na twee jaar HEAO en een MEAO heb ik diverse secretariële functies in de zorgsector vervuld. Vervolgens werd ik officemanager bij een arbodienst met aandachtgebieden finance en control, accountbeheer, facilitaire taken en automatisering.

In 1999 ben ik overgestapt naar een andere arbodienst en heb ik gewerkt als senior accountmanager met relatiebeheer en acquisitie in mijn portefeuille. Na een periode als coördinator reïntegratiedeskundigen, kon ik in 2002 al mijn ervaring combineren in een projectmanagersfunctie, waar ik verantwoordelijk was voor de herinrichting van de marketing- en verkooporganisatie van de arbodienst en de bijbehorende administratieve organisatie. Daarnaast was informatievoorziening en interne communicatie mijn aandachtsgebied en was ik lid van het Business Development Team.

In 2006 heb ik mij zelfstandig gevestigd en een bureau opgericht voor Back Office Services in brede zin. Vanuit mijn bureau verzorg ik planning en organisatie, en in dat kader het contact met klanten, de financiën en de bedrijfs- en managementinformatie. Met Intalent werk ik samen vanaf de oprichting van mijn bureau.

Download vCard